They sang happy birthday

Idag fyller Lasse 24 år! Han fick en hel hink med massa gott i, men han var också tvungen att arbeta lite först. Jag red barbacka en stund och det är ju lite lagom jobbigt sådär, han tappar nämnligen den mesta av sin bjudning och han har inte så mycket från början... Blir rätt jobbigt att driva hela tiden när man rider barbacka men men det gick bra och jag höll bara på att ramla av en gång ;)

Innan jag red kände jag mig ambitiös och klippte alla fyra benen på födelsedagsbarnet. Shiiit var mycket det hade växt ut på bakbenen fastän det ändå inte var så länge sedan jag klippte sist O_o. Han blev åtminstone fin på den stora dagen. Hannah klippte hans man förra fredagen innan vi red ut i skogen och jag klippte hans långa päls under huvudet häromdagen :)

Äpplen, morötter, päron och clementiner

Hade med mig en ny grimma som jag köpte på Gbg Horse Show ^^

Nyfriserade ben :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du glömde äpplechipsen med kanel.

2011-05-24 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0