Det förlorade spöt!

Idag red jag och Hannah Kullavägen bort till kyrkan och upp längs vägen till Ballasjön. Turen gick bra och vi red även ner i sjön för att plaska lite. Idag var de dog två stycken som tältade en bit bort och höll på att fiska så det var ju lite läskigt till en början tyckte Lasse. När vi kommit så vattnet nådde till magen på hästarna tappade Hannah sitt ridspö!! Det var sorgligt :'( Vi travade iland och det skvätte en massa så man blev blöt om fötterna ^^

Hannah sörjde sitt förlorade spö, och en bit bort längs vägen fick hon syn på ett hoppspö som hängde på en skylt, så det tog jag ner och gav till henne. Det fyllde en liten funktion trots att det var säkert hälften så långt som det förlorade dressyrspö. När vi kom under motorvägen var hästarna taggade till tusen och vi racade upp för backen. Leon sprang först och jag fick X-antal stenskott på mig ...

Ballasjövägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0