Falsterbo Derby..... en tragedi....

I Lördags var det Falsterbo Derby och vi stod inte på ett jättebra ställe, men det funkade ändå helt okej. Jag kunde se storbildsskärmen så klarade mig bra. Var tråkigt att det inte fanns så många hinder att ta kort på bara men vi hade 2 hinder som var jättebra att ta kort på fast det ena blev bakifrån, men det skulle hoppas från andra hållet i omhoppningen så det var ju lugnt. Först var det en som red felfritt och sen kom typ ingen mer så jag var rädd att det inte skulle bli någon omhoppning. Men i slutet av klassen var det en skimmel som nollade också. Då blev jag ju jätteglad för det är ju mycket lättare att ta kort på skimlar. Den första i omhoppningen red felfritt igen, så när skimeln hoppade och rev ett av hindren i början av omhoppningen så valde han att inte fortsätta! Så där stod jag och vänta på den perfekta bilden som aldrig kom!! Det var så sjukt irriterande. Nåväl här kommer lite bilder från Derbyt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0