Lyckan är...

...att höra hästarnas hovar slå mot grusvägen i full galopp. Idag har jag och Lasse varit ute på en ridtur med Hannah och Leon. Vi red upp till Ballasjön och sedan full galopp från motorvägen upp för Lasses favorit racingsträcka! Jädrar vad det gick undan, trodde nästan inte att dom två herrarna kunde springa så fort. Efter det tog vi en extra runda i skogen och hittade på en egen liten väg. Jag är ju så feg när det går nerför i skogen bara så jag vågade inte rida ner utan fick leda min lilla ponnie. Det var två glada tjejer och två svettiga hästar som återvände till stallet efter ca 1,5 h. Där blev det spolslangen och sedan fick båda två äta lite gräs innan vi släppte ut dom i hagen så dom kunde rulla sig!

Racerponnie på skogspromenad <3

Leon duschar :)

Glad hästing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0