Gosi Gos <3

Åkte till stallet runt kl 15 och efter att ha dammat av Lasse en aning gav vi oss ut på vägarna. Han går så sjukt långsamt när han är påväg bortor men så fort han känner att det är hemväg så startar motorn ^^. Jag galopperade på bortvägen så det gick inte särskilt fort, tror jag travade snabbare på hemvägen faktiskt ^^. Han är så underbart härlig att trava när han startar motorn och man inte behöver driva hela tiden <3

Vi träffade på en huggorm idag, men Lasse såg den inte men som tur vad gjorde jag de annars hade han nog trampar ner den i asfalten :O Är ändå lite glad att han inte såg den för fy sjutton vad feg han kan vara när han sätter den sidan till. Inga större incidenter hände sedan, förutom att det var lite läskigt när det var två gubbar uppe på ett tak.

Väl tillbaka i stallet blev det att svampa av, stackars Lasse hatar att få vatten på ryggen... Men lite får han allt tåla ;) Sedan fick han ett äpple och sen var det dags att gå ut och rulla sig för då hade han ju varit ren i nästan 2 timmar! Så kan vi inte ha de ;)


Älskar den vågiga toffsen mellan hans öron

Hittade granbarr i nacken när jag kom hem :)

"Sluta löjla dig med den där så vi kan gå hem!"

"Wiiiiieee inte långt kvar hem!!!"

Den snyggaste <3

Underbaringen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0